..::CS-GAME-FORCE-MD::..
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Ultimele subiecte
» Cerere Moderator
Vin Dec 31 2010, 20:26 Scris de PowerFighter

» O Propunere pt admin
Joi Aug 26 2010, 20:31 Scris de PowerFighter

» ][CR@ZY][-BOY
Mier Aug 11 2010, 22:22 Scris de PowerFighter

» Crazy Loop - Dan Balan
Mar Aug 10 2010, 20:18 Scris de PowerFighter

» Counter Strike 2D
Mar Aug 10 2010, 14:40 Scris de PowerFighter

» The Bourne Ultimatum [#3]
Mar Aug 10 2010, 14:38 Scris de PowerFighter

» The Bourne Supremacy [#2]
Mar Aug 10 2010, 14:38 Scris de PowerFighter

» The Bourne Identity [#1]
Mar Aug 10 2010, 14:37 Scris de PowerFighter

» Garcea La Dentist
Mar Aug 10 2010, 13:31 Scris de PowerFighter

Top postatori
PowerFighter (304)
 
*Bl@yd* (78)
 
Arty (53)
 
sTaTuS (31)
 
UlTrA_bOy (19)
 
taGG (19)
 
H3rku||3 (10)
 
][CR@ZY][-BOY (10)
 
SaDisT (8)
 
BL@@DER (6)
 


Exemple forward-uri!

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Exemple forward-uri!

Mesaj  PowerFighter la data de Dum Aug 01 2010, 13:19

Ce este si ce face un forward?

Sa incepem cu descrierea...

Un "forward" este alcatuit in gen de "public" fara ca sa mai adaugi numele_publicului in publicul "plugin_init".

Este foarte folositor...

Sa incepem cu functiile lor...

...Sa nu uitam ca si publicul "plugin_init" tot e un "forward".

1-
Cod:

forward plugin_init()
/// Functia este inregistrata imediat dupa activare serverului.
/// Loc bun pentru incarcare de configurare, comenzi si inregistrare CVAR-uri.

2-
Cod:

forward plugin_pause()
/// Functia este inregistrata cind pluginul este pauzat.

3-
Cod:

forward plugin_unpause()
/// Functia este inregistrata cind pluginul este unpauzat (fara pazua).

4-
Cod:

forward server_changelevel(map[])
/// Functia este inregistrata cind se schimba mapa.

5-
Cod:

forward plugin_cfg()
/// Functia este inregistrata atunci cand toate plugin_init de la plugin-uri
/// au fost inregistrate, deci toate comenzile si CVAR-urile ar trebui
/// sa fie deja  inregistrate.

6-
Cod:

forward plugin_end()
/// Functia este inregistrata cind serverul se opreste.

7-
Cod:

forward plugin_log()
/// Functia este inregistrata cind se executa un log.

8-
Cod:

forward plugin_precache()
/// Aici poti folosi model_precache sau/si sound_precache.

9-
Cod:

forward client_infochanged(id)
/// Functia este inregistrata cind un utilizator isi schimba informatiile.

10-
Cod:

forward client_connect(id)
/// Functia este inregistrata cind un utilizator se conecteaza pe server.

11-
Cod:
forward client_authorized(id)
/// Functia este inregistrata atunci cand clientul devine valabil cu id-ul de STEAM,
/// de obicei, intre client_connect () si client_putinserver ().

12-
Cod:

forward client_disconnect(id)
/// Functia este inregistrata cind un utilizator se duce de pe server.

13-
Cod:

forward client_command(id)
/// Functia este inregistrata cind un utilizator da o comanda.

14-
Cod:

forward client_putinserver(id)
/// Functia este inregistrata cind un utilizator intra in joc


Uitati un exemplu de plugin (creat tot de mine) care foloseste forward-uri!
Cod:

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
     register_plugin("InfoServer", "1.0", "RazvaniKa")
}


public server_changelevel(map[])
{
   client_print(0, print_chat, "Se Schimba Mapa!!") /// Cind se schimba mapa apare in chat un mesaj care-l vede toti.
   client_cmd(0,"spk misc/map") /// Cind se schimba mapa cinta sunetul map.waw

}

public plugin_log()
{
   client_print(0, print_chat, "Se Executa Un Log!!") /// Cind se executa un log apare in chat un mesaj care-l vede toti.
   client_cmd(0,"spk misc/log") /// Cind se executa un log cinta sunetul log.waw
}

public client_connect(id)
{
   new name[32] /// cream un new pt a gasi numele jucatorului
     get_user_name(id, name, 31) /// Gasim numele jucatorului
   client_print(0, print_chat, "%s Se Conecteaza!!,name") /// Cind se conecteaza cineva apare in chat un mesaj care-l vede toti.
   client_cmd(0,"spk misc/connect") /// Cind se conecteaza cineva cinta sunetul connect.waw
}

public client_disconnect(id)
{
   new name[32] /// cream un new pt a gasi numele jucatorului
     get_user_name(id, name, 31) /// Gasim numele jucatorului
   client_print(0, print_chat, "%s A Fugit De Pe Server!!,name") /// Cind se duce cineva apare in chat un mesaj care-l vede toti.
   client_cmd(0,"spk misc/disconnect") /// Cind se conecteaza cineva cinta sunetul disconnect.waw
}

public plugin_precache()
{
   precache_sound("misc/map.wav");
   precache_sound("misc/log.wav");
   ///Fiecare dintre aceste sunete vor fi downloadate de jucatorii de pe server///
   precache_sound("misc/connect.wav");
   precache_sound("misc/disconnect.wav");
}

Acestea sunt TOATE forwardurile ce includ !!
Pentru forwarduri ce includ csx si/sau engine vom invata mai tirziu !!

Autor: PowerFighter (eu) /// Have Fun !! lol!

PowerFighter
Administrator
Administrator

Mesaje : 304
Puncte : 694
Reputatie : 8
Data de inscriere : 08/04/2010
Varsta : 18
Localizare : Moldova/Mereny

http://cs-game-force-md.admin007.net

Sus In jos

Re: Exemple forward-uri!

Mesaj  H3rku||3 la data de Sam Aug 07 2010, 00:33

incep sa inteleg limajul asta de programare din ce in ce mai bine multumita zie Power

H3rku||3
Membru
 Membru

Mesaje : 10
Puncte : 10
Reputatie : 0
Data de inscriere : 06/08/2010
Localizare : Hirbovat

Sus In jos

Re: Exemple forward-uri!

Mesaj  PowerFighter la data de Sam Aug 07 2010, 00:48

pentru tutorialul "exemple forwarduri 1 si 2" mi-a luat vre-o trei ore sa le fac

PowerFighter
Administrator
Administrator

Mesaje : 304
Puncte : 694
Reputatie : 8
Data de inscriere : 08/04/2010
Varsta : 18
Localizare : Moldova/Mereny

http://cs-game-force-md.admin007.net

Sus In jos

Re: Exemple forward-uri!

Mesaj  Continut sponsorizat Astazi la 10:26


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum